Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Powitalnia / Odp: Witam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mehes dnia Kwiecień 07, 2020, 20:44:15 pm »
Witam z Imielina  :usmiech:
2
Układ napędowy / Odp: Wymiana oleju w reduktorze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Odyniec dnia Kwiecień 02, 2020, 18:54:14 pm »
Bardzo dziękuję za pomoc.
3
Układ napędowy / Odp: Wymiana oleju w reduktorze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trebron_s dnia Kwiecień 02, 2020, 18:12:11 pm »
Tak to ten otwór bez korka.
Lejesz tyle oleju aż zacznie wypływać.
Po lewej stronie niżej ( na foto wyżej)  masz korek spustowy oleju.
4
Układ napędowy / Wymiana oleju w reduktorze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Odyniec dnia Kwiecień 02, 2020, 17:15:53 pm »
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem na forum. Posiadam  łade nive 1.7i. Poszukuję informacji jak uzupełnić olej w reduktorze. Musiałem ściągnąć kopulke do której jest podłączony czujnik predkosci pojazdu. Czy jest to ta sruba olejowa odkrecona po lewej stronie na zdjęciu(zdjęcie jest do góry nogami więc z otwór o którym pisze jest z prawej strony)? Jeżeli tak to ile oleju wlać? Wyleciało ok. 300ml.
Pozdrawiam
5
Układ napędowy / Odp: Stuki przy puszczaniu sprzęgła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klimex1 dnia Marzec 26, 2020, 18:54:08 pm »
Kolego,jeżeli zabieram się za rozbieranie reduktora i wymieniam sam główkę tylnego mostu to raczej poduszki są pierwszą rzeczą na która zwracam uwagę.
To słychać z układu napędowego,z jakiegoś luzu na zębach.
Chyba  że niesie się to od sprzęgła,bądź od skrzyni biegów,tego nie ogarniałem.
6
Układ napędowy / Odp: Stuki przy puszczaniu sprzęgła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez niva 2005 dnia Marzec 26, 2020, 14:23:01 pm »
a jaki stan poduszek?
7
Układ napędowy / Stuki przy puszczaniu sprzęgła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klimex1 dnia Marzec 25, 2020, 22:46:57 pm »
Witam serdecznie,
Czy któryś z kolegów/koleżanek jest mi w stanie doradzić odnośnie następującego problemu?
Półtora miesiące temu kupiłem Nive rocznik 2008,blacharsko samochód jest ok,silnik chodzi jak zegarek a poprzedni właściciel krótko przed sprzedażą wymienił dwie komp. przednie półosie.
Problem jest w tym że przy zmianie biegów i mniej umiejętnym (mało płynnym) puszczeniu sprzęgła słychać jak trzaśnie coś w tylnej części (na odcinku reduktor-tylny most).
Wymieniłem główkę tylnego mostu na nową,półosie są dobre,nie wiele to dało.
Jeden krzyżak na tylnym walę był chwycony,również go wymieniłem i przesmarowałem wraz z pozostałymi krzyżakami,nie wiele to pomogło.
Ściągnąłem  reduktor i rozebrałem, koła zębate są ok,wymieniłem łożyska na nowe,wyeliminowałem osiowe ruchy łożysk w  obudowie (chyba to wada konstrukcyjna),poskładałem i nadal stuka no może trochę mniej.
Proszę o podpowiedź czy to tak ma być z racji niskiej tolerencji na luzy,czy jest coś popsute?
Proszę też mi podpowiedzieć czy wycie reduktora to standard (przy hamowaniu silnikiem robi się głośniejszy aniżeli silnik ciągnie)?   
Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

pozdrawiam i dziękuje
Łukasz
8
Powitalnia / Witam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klimex1 dnia Marzec 25, 2020, 22:26:19 pm »
Pozdrowienia z Pszczyny
9
Układ napędowy / Odp: Drgania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MarLew dnia Marzec 16, 2020, 15:24:06 pm »
Odpowiadam sam sobie ale może się komuś przyda.  :haha:
Problemem był przegub homo-kinetyczny pomiędzy skrzynią biegów a skrzynią rozdzielczą.
I to było wszystko w temacie. Był całkowicie skorodowany-zapieczony.
10
Silnik i osprzęt / Linka gazu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nikita dnia Marzec 14, 2020, 21:47:11 pm »
Niva 1.7 monowtrysk GM.Kupiłem linkę gazu tzw zamiennik innej nie było.Tragedia zacinała sie w różnych momentach a w ogóle gdy silnik osiągnął 90 stopni C.Po wymianie (nie potrzeba tu usług warsztatu) na oryginał śmiga Ładucha jak nowa:)omijajcie zamienniki!!!!
Strony: [1] 2 3 ... 10